اردوی تیم ملی وزنه برداری در بندر ماهشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب مرادی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: ده روز است که اردوی تیم ملی در ماهشهر شروع شده است و من نیز بعد از یک هفته به اردو آمده‌ام و تا 24 اسفندماه در ماهشهر هستیم و فعلا بیشتر حرکات قدرتی را تمرین می‌کنیم تا یک آمادگی نسبی داشته باشیم و انشاالله بعد از عید شروع جدی را برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی بیان داشت: من تازه تمرینات را شروع کرده‌ام و تازه حرکات قدرتی را شروع کرده‌ام و روی این حرکات تمرکز دارم انشاالله رقته‌ به رفته رو به جلو حرکت کنیم.

مرادی افزود: ما تا به‌حال تمام تلاش خود را کرده‌ایم و از این به بعد هم هر توان چه داریم می‌گذاریم و به‌خاطر پرچم کشورمان هم که شده این سختی‌ها را به جان می‌خرم تا بتوانم امسال هم در بازی‌های آسیایی روی سکو قرار بگیرم.

وی گفت: بازی‌های آسیایی خیلی مهم هستند و همه باقدرت می‌آیند و کشورهایی که محروم بوده‌اند هم در این دوره احتمالا ورزشکار جدید دارند و فکر می‌کنم شرایط سخت‌تر باشد و باید ببینیم در مسابقات چه پیش می‌آید اما این نیست که فکر کنیم به‌راحتی مدال می‌گیریم و حضور 9 کشوری که محروم بوده‌اند در این مسابقات، کار را سخت می کند و قطعا ورزشکار جدید می‌آورند و به این دلیل نمی‌شود پیش‌بینی کرد چه می‌شود.

مرادی بیان کرد: فدراسیون وزنه برداری زحمت خود را می‌کشد و اردوها را برگزار می‌کند و شرایط دارویی و مکمل‌های مورد استفاده را فراهم می‌کند و با هرسختی که هست اردوها به‌خوبی برگزار می‌شوند و درباره شرایط اسکان و تمرین در ماهشهر هم باید بگویم هم محل تمرین و هم خوابگاه وضعیت خوبی دارند و همه امکانات کنار هم هستند و از حمایت مسئولان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.